Forgot password?
 Register now

Welcome to use this form to feedback your problems with Ruijie Community

The category of your feedback

Your Feedback

Your Email address (optional):

TIDAK BISA AKSES CLOUD Reply

novri asl

Level 1

TIDAK BISA AKSES CLOUD
50 1 2025-2-21 00:50:57
Original
Hallo selamat malam, saya pengguna baru produk Ruijie. saya ada kendala saat pemasangan bersamaan dengan mikrotik. ruijie saya tempatkan ke port vouceran dari mikrotik. kemudian untuk wifi dari RAP  6260G saya open dalam artian tidak ada password. sehingga apabila ada user yang akan login akan diarahkan ke login di mikrotik. namun yang jadi masalah,  saya jadi tidak bisa mengakses cloud dari port tersebut. karna AP terdeteksi tidak ada internet. mohon masukannya dimana settingan saya yang salah. terima kasih
RG-RAP6260(G)

Wireless
0 2025-2-21 01:29:58 View all replies
Halo, Pak,
Sesuai dengan pertanyaan Anda dan penjelasan tentang hal itu, Anda perlu menambahkan alamat MAC atau ip AP ke daftar yang diizinkan dan hindari mengautentikasi AP. Ini bisa menjadi penyebab masalah, juga penting untuk mengonfirmasi port cloud tcp 25857, 443 dan 80 diizinkan.

Salam!

Related Posts
Product Model

Share this topic to

Cancel

This site contains user submitted content, comments and opinions and is for informational purposes only. Ruijie may provide or recommend responses as a possible solution based on the information provided; every potential issue may involve several factors not detailed in the conversations captured in an electronic forum and Ruijie can therefore provide no guarantee as to the efficacy of any proposed solutions on the community forums. Ruijie disclaims any and all liability for the acts, omissions and conduct of any third parties in connection with or related to your use of the site. All postings and use of the content on this site are subject to the Ruijie Community Terms of Use.

More ways to get help: Visit Support Videos, call us via Service Hotline, Facebook or Live Chat.

©2000-2023 Ruijie Networks Co,Ltd